Det ska bli intressant att se

I helgen är det SM-final i innebandy, vilket ska bli intressant att se. En annan fråga som också är intressant är att se vem som kommer ta på sig festfixarrollen och bjuda in till tv-tittande. Det finns två givna kort och självklart är dom målvakter.

#82 Jimmy Nilsson Storsatsar och köper ny tv och dylikt. Men brukar oftast inse att han har fotbollsträningar när han väl bjuder in till tv-kväll. Rykten säger också att han kommer floppa i helgen eftersom han väljer att se UIK istället. Brist på innebandyintresse säger jag!

#92 Jonas Holmström Den eviga tv-arrangören eftersom han är en givmild person (och att han blir illamående och nervös om han lämnar sin lägenhet för länge). Gick ut och kritiserade mig för att jag inte såg hockey där för ett tag sedan. Han vet däremot att anledningen var att jag valde att zappa mellan innebandy och hockey på tv. Bjöd in herr Holmström och några till, men dom ville se hockey. Brist på innebandyintresse säger jag!

Så summeringen av det här blir väl att antingen inväntar man en inbjudan från någon målvakt. Kanske Adam Holmgren slår till och bjuder in. Jag tror att han innerst inne är mest "Bindefelt" av målvakterna. Kan också bli så att man helt enkelt ser den hemma. För om sanningen ska fram är ju Holmström lite som Löven när man möter Skellefteå - det vill säga blir lite övertaggad och tar in mer folk än vad det finns platser...

Jag hoppas självklart i alla fall att Täby vinner. Och sedan ska jag dansa segerdans tillsammans med Robert Lövgren under månens sken!

Kommentarer
Postat av: #82

Har redan biljetter till UIK så du har nog rätt i att jag floppade :( som fest fixare (den här gången) Det känns tungt att det var två intressanta grejer på samma tid, men jag valde Live uppträdande framför TV tittande på 24:an som jag inte har ännu :(

2007-04-19 @ 05:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback