En av mina drömmar uppfylldes

En av mina drömmar rent innebandymässigt uppfylldes helt klart i kväll när jag äntligen fick se båda tvillingarna Röring spela (Johan och Erik). Johan spelar ju redan innebandy och hans brorsa Erik spelar vanligtvis hockey, men ikväll tog han chansen och spelade med oss. Och jag kan säga att jag inte blev besviken direkt. Min dröm om bröderna i VIF-tröjan fortsätter. haha

Nävaro på träningen:
Målvakter: Jimmy Nilsson, Krister Nilsson.
Utespelare: Johan Röring, Per Nilsson, Robert Lövgren, Nils Vilhelmsson, Oskar Larsson, Mattias Lövgren, Jonas Holmström, Emil Lindmark, Erik Röring, Marcus Gunnarsson, Lars Rudolfsson


På Sandåkerns SK hemsida för division III-laget kan man för övrigt läsa att dom vann den första kvalmatchen till division II. Det dom däremot verkar ha glömt rapportera är att dom förlorade returen och missade avancemang. Men man kan ju inte få allt i uppdateringsväg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback