Lunchblogg

Eftersom lunchbloggskillen lyser med sin frånvaro så tar jag och skriver en lunchblogg. Har nyss ätit en påsklunch och laddat batterierna. Och nu tror jag att jag ska göra en logo för den femte bloggen på hemsidan, nämligen Bowlarns innebandyblogg. Vem är då Bowlarn? Jo självklart Marcus "Bowlarn" Gunnarsson.



På fredagskvällen lirade vi lite innebandy och följande spelare var med:
Målvakter: Jimmy Nilsson, Simon Larsson.
Utespelare: Lars Vilhelmsson, Per Nilsson, Robert Lövgren, Nils Vilhelmsson, Oskar Larsson, Mattias Lövgren, Marcus Gunnarsson, Per Lövgren, Jennie Holmgren.


Simon Larsson som hoppat in i målet hade för övrigt lagt ner timmar på att hitta en tröja som skulle psyka utespelarna. Det var en orange tröja med budskapet om att Göran Persson borde avgå. Jag vet inte vad Simons tanke var med det hela eftersom Persson redan har avgått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback