Missade träning på nytt

Missade en träning på nytt igår, eftersom jag jobbade. Men jag fick en beställd rapport av Jonas Holmström efter träningen. Han sa att det till och med varit någon eventuell tuff och halvful närkamp på träningen. Kul att höra tycker jag. Bra att det blir lite känslor. Det är aldrig fel.

Själv "tröståt" jag lite äggmackor och drack varm choklad när jag kom hem.

På onsdag ska Mattias Lövgren och Johan Röring på länslagsuttagning för P15-laget. Utan att ha koll på övriga 92-or så känns det som det positivt från Vindelnhåll i alla fall.

Tror för övrigt att jag bestämt vilken dator jag ska köpa och det känns skönt. Nu gäller det bara att dom har den hemma i affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback