Vad sysslar pojken med?

Igår var det innebandy på nytt och det finns alltid spelare som imponerar. En spelare gjorde dock något helt oförklarligt som får en att glömma allt det positiva han gjorde. SJÄLVKLART kommer han att bli uthängd i denna blogg. Spelaren är #10 Simon Larsson, back i Vindelns IF. Under en match när hans lag var tillbakatrycka i försvarszon valde han istället för att markera en spelare att springa ut till avbytarbänken och leta i sitt klubbfodral efter en annan klubba. Laget släppte inte in något mål, men upprepas hans beteende så ska klubben ordna en bra plats åt honom på läktaren den kommande säsongen. haha

Närvaro:
Målvakter: Jimmy Nilsson och ett tomt litet mål.
Utespelare: Simon Larsson, Per Nilsson, Robert Lövgren, Nils Vilhelmsson, Oskar Larsson, Sebastian Berg-Sandin, Lars Rudolfsson, Per Lövgren, Kenneth Nilsson.

Såg för övrigt att Jonas klagade på att jag inte närvarade hos honom vid förra SM-finalen i hockeyn. Berodde på att jag befann mig i ett annat hus och zappade mellan Täby-Pixbo och Modo-Lindköping. Såg nog mer innebandy däremot. Jag erbjöd detta alternativ till folket, men tydligen lockade hockeyn mer än innebandyn som vanligt för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback