Inte långt kvar

Nu är det inte alltför lång tid kvar innan ryssarna beger sig bort från Vindeln. Den 12:e augusti är sista dagen för konståkarna om jag har förstått det hela rätt och det innebär att vi sedan kan gå in i hallen. Att dom har sitt träningsläger här varje år drar säkerligen in mycket pengar både i hyra och det faktum i att de handlar på affärerna här, till kommunen. Men i mina ögon är dom mest i vägen dessvärre.

Men som sagt; snart får vi gå in i hallen, vilket är efterlängtat.

Är förövrigt tillbaka på jobbet efter en fyra veckors semester som kändes som en. Missar de gemensamma träningarna eftersom jag går eftermiddag, men det lilla plus som finns är ju att jag får fredagen ledig. Kan vara en lagom start.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste se i ett lite bredare perspektiv, kontsåkning är lite större än att springa och jaga en vit platsbit...

2007-08-07 @ 16:26:17
Postat av: Kriiiz

I <3 anonyma personer.

2007-08-08 @ 17:44:13
Postat av: Anonym

Här i Sverige är det större att jaga en vit plastbit än konståkning! Bort med rysshögen!

2007-08-08 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback