Premiären avklarad

Ikväll gjorde vi vårt första inomhuspass för säsongen på helplan. Det var totalt 12 utespelare som deltog och två målvakter. Dessutom fanns en penicilinätande spelare på plats och en som kom från fotbollsträning. För att vara första passet inomhus och med tanke på att hyfsat många ordinarie var borta så såg det helt okej ut. I alla fall i slutet av träningen. Blir intressant att se vad vi kan åstadkomma under säsongen.

Närmast till helgen väntar Nationalälvsdagen, så jag hoppas alla håller på baka fika vi ska sälja där.

Innan träningen idag hittade jag inte min mindre taktiktavla. Gissningen blev direkt att jag förmodligen ritat ner nåt intressant någon gång och sedan har min bror snott tavlan. Så blir det succé eller fiasko under säsongen för Dalens herrar, så vet ni vem som ligger bakom det.

Kommentarer
Postat av: Magnus, formerly #21

Bra du tar på dig Dalens eventuella framgångar eller misstag redan nu innan nån annan hunnit göra de! Den som sa de först är ansvarig...

2007-08-17 @ 01:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback