Taktiktavlan återfunnen

Har hittat min taktivtavla som var borta, så nu slipper jag ligga sömnlös om nätterna. Nu är det bara att sätta sig ner och rita ner snygga bilder på den istället.

14 utespelare på träningen ikväll och om inte Hedman hade varit en karriärskille på tjänsteresa hade vi med andra ord varit tre femmor. Fast det var ju några andra borta också, så han ska väl inte få all skuld.

Känner mig riktigt sugen på att fara ner till stan i helgen och se innebandy på Nolia Cup. Gjorde idag klart med boendet och det blir inte tillsammans med dom andra Vindelnspelarna - jag väljer ett Dalenläger istället. Jag har alltid sett mig själv som en liten Judas och nu tar jag chansen att visa det. Men i morgon blir också att se innebandy - i form av Vindelns damer. Ska bli intressant att se om dom bjuder upp på nåt skönspel när Vännäs gästar. Har aldrig varit särskilt förtjust i Vännäs AIK så det "hårdsatsande" VAIK får gärna Vindeln tvåla dit.

För övrigt har jag läst på Bowlarns blogg att flickor 94 har börjat sätta sina kombinationer. Jag kommer självklart kopiera dessa och prova det på A-lags herrarna.

För övrigt nummer två: Så hoppas jag senaste Seinfeldboxen kommer i morgon. Börja prestera nu CDON.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback