0-0 på träningen igår

Det blev 0-0 under spelet på träningen igår. Visst gjorde Jimmy Nilsson och vikarierande damspelaren Lia Gass bra insatser i mål - men lite kritik till oss utespelare att vi inte får in en enda boll. Det ska inte bli 0-0 i innebandy.


Surfade in på Holmsunds hemsida idag och ser att dom inte skriviit ett enda ord om vår match från förra helgen. Tyvärr känns det som den genomsnittliga innebandyhemsidan i Sverige. Det är inte många sidor det är bra uppdatering på.

Jonas Holmström såg HELA träningen igår. Bäst jag nämner det innan jag får ett ilsket sms.

I helgen möter vi Strand i den otroligt pissiga Liljahallen. Den höll ju inte ens standarden när jag gick på Liljaskolan för några år sedan.

Jag såg "Blood Diamond" igår i jakten på att hinna se de stora Oscarsnomminerade filmerna innan galan. Det känns som jag måste öka tempot lite mer.



Närvaro igår på träningen:
Målvakter: Jimmy Nilsson, Lia Gass.
Utespelare: Nils Vilhelmsson, Robin Appelvik, Per Nilsson, Mattias Lövgren, Tobias Holmström, Johan Röring, Kristian Täljeblad, Robert Hedman, Magnus Larsson, Erik Nordin, Oskar Larsson, Lars Vilhelmsson, Niklas Andersson.
Dessutom som sagt Jonas Holmström på sidan!


Trots den usla målproduktionen igår kan man i alla fall glädja sig åt den halvgriniga stämningen. Alla vill vinna och det känns bra inför matchen. Det ska vara lika bra inställning på träning som på match.


Slutligen några tänkvärda ord:
Alla har en vilja att vinna.
Men alla har inte en vilja att förbereda sig för det.

TAGGA TILL HELGEN NU!

Kommentarer
Postat av: #82

Inte enns ett mål i PP spelet :)

2007-02-15 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback