Granströms susp

Jag har missat en ytterst viktig historia här på bloggen. Och det är att när jag flyttade till min lägenhet så ärvde jag den gamla Vindelnmålvakten Daniel Granströms förråd, som flyttade från huset samtidigt. I förrådet hade han, som vi kom överrens, lämnat en gammal målvaktsutrustning.

När jag såg en pojkar 93 träning förra veckan så blev ena målvakten Adam Grundström skjuten i skrevhöjd. Numera har han fått ärva Granströms gamla susp. Det känns lyckligt att suspen får fortsätta sin innebandykarriär.



På träningen ikväll var vi BARA 13 utespelare och två målvakter. Det kändes lite ovanligt när man är van att vi är minst tre femmor och tre målvakter. Dessutom hade alla tre ordinarie målvakterna vikt in årorna.
Närvaro:
Målvakter: Petter Nordin, Sandra Sjöstedt.
Utespelare: Erik Nordin, Per Nilsson, Johan Lundqvist, Robert Lövgren, Oskar Larsson, Kristian Täljeblad, Niklas Andersson, Nils Vilhelmsson, Robin Appelvik, Simon Larsson, Mattias Lövgren, Tobias Holmström, Johan Röring.

Sedan var en halvskadad Robert Hedman där också.

Småhett på slutet på spelet och det bådar gott inför kommande match mot Holmsund. Alla känner att dom har mer att ge än det vi visade mot Sandåkerns SK/2.

Kommentarer
Postat av: #4

Slapp då plocka sarg...

2007-02-06 @ 16:31:02
Postat av: #19 Vilhelmsson

Jag slapp också plocka sarg. Men kom i håg - det fanns åtta förlorare! Ingen nämnd, ingen glömd.

2007-02-06 @ 22:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback