A new kid in town

Nu har jag, Nils Vilhelmsson, gett mig in i det glamorösa blogglivet precis Robert Lövgren. Mitt mål är inte på något sätt att konkurera ut #16 i herrlaget, jag föredrar istället att tunnla honom varje träning.

Med två bloggar uppe kommer det att bli ännu mera läsning på hemsidan, vilket är bra.Jag ska också i bloggen reparera löftet jag gav i nån krönika innan säsongen att jag skulle rapportera varje vecka från träningarna. Pinsamt av mig, men bättre sent än aldrig som det brukar heta.

Snart väntar träning och ikväll gör målvakten Jonas Holmström comeback i målet. I övrigt luktar det som att det kommer bli lite fysövningar på  kvällens pass.

Återkommer sedan med en rapport!


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Du snittar typ 2 per dag, kanon kul neär det finns lite läsning på hemsidan.... för oss som hänger på den jämt :)

2007-01-07 @ 00:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback