Dagen efter

Dagen efter förlusten mot Vildmännen. 10-5 sved ordentligt, men Vildmännen var bra samtidigt som vi var riktigt dåliga. Framförallt var det vännen och gamla Vindelnspelaren Thobias Löfgren och hans kedja som ställde till problem för oss. Men jag är av åsikten att om vi gör en bra match så ska vi slå Vildmännen. Jag tycker för övrigt som jag sagt tidigare att det är konstigt att inte Vildmännen ligger högre upp i tabellen.

Glädjande från matchen var Kristian Täljeblads förstamål i A-laget i seriespel och Jonas Holmströms målvaktsspel trots 10 insläppta. Mindre glädjande var att Tobias Holmström skadade huvudet redan efter två minuter på en sargbit. Men lyckligtvis blev det ingen hjärnskakning, utan bara yttre skador.

Dagen efter den första bloggfria dagen. Jag skrev inget inlägg igår.

Dagen efter en trevlig middag med lite innebandymänniskor från Dalen på Olearys.

Nu får vi tre träningspass innan det är dags för match igen!

Kommentarer
Postat av: Holmarn

Du tar dig allstå rättigheten att skriva 3 inlägg/dag eftersom du hade en fri dag. Hmm... man kanske skulle bli bloggare för att få friheten att agera som man vill, eller kanske bara för att vara lika cool som du...

2007-01-22 @ 17:41:54
Postat av: #19 Vilhelmsson

Livet som bloggare är inte alls så glamouröst som man kan tro. Det är stenhårt arbete 25 timmar om dygnet!

2007-01-23 @ 12:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback