Milkshake efter träningen

Sitter här och tar igen mig efter den sista träningen på Älvbrinken, innan vi får återvända till Fritidscentrum. Har gjort milkshake, efter att ha blivit inspirerad av coola killar som dricker gainomax efter träningen. Tror det ger ungefär lika mycket att dricka milkshake.

Närvaron var hyfsad - två målvakter och elva utespelare. Jonas Holmström gjorde som bekant comeback i målet och tampades tillsammans med Jimmy Nilsson på den posten. Följande utespelare deltog: Tobias Holmström, Simon Larsson, Per Nilsson, Jonny Granström, Kristian Täljeblad, Robert Lövgren, Robert Hedman, Oskar Larsson, Mattias Lövgren, Sebastian Berg-Sandin och undertecknad.

Spel blandades med fysträning och nu måste vi verkligen få igång fötterna på allvar när vi kommer tillbaka på Fritidscentrum. Övrigt att notera från träningen är att Oskar Larsson klev av med en ömmande fot.

Ikväll avgörs det vem som tar hem det åtråvärda damlagstipset i 13-dagscupen. Spänningen är enorm!

Nu ska jag återgå till milkshaken. På återseende.

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Kul träning... och det va kul att få en bra räddningsprocent..... Men jag fick ju inte så många skott på mig tack vare minna duktiga backar. Tack för hårt försvarsarbete killar :)

2007-01-07 @ 00:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback