Somliga går med trasiga skor...

...som mästertrubaduren Cornelis Vreeswijk sjöng. Det känns som mina skor gjort sitt snart. Fast första steget blir att byta sulor bara. Mina skor gör i alla fall mer nytta än skada snart när vi genomför vår fysträning.

Jag är för övrigt sugen på att köpa likadana skor som jag redan har. Det är nämligen de enda riktigt sköna innebandyskor jag haft tror jag. Jag förstår att alla är jätteintresserade av att få veta detta.

I vårt lag har vi för övrigt en kille som byter skor lika ofta som Tobbe Holmström fixar frillan. Simon Larsson reklamerar sjukt mycket skor!

Kommentarer
Postat av: ¨

Jonas Holmström bör också byta skor.
Tårna sticker snart fram.

2007-01-16 @ 18:20:36
Postat av: #92

Va? Det är väl inget fel på dem, har ju till denna säsong lagat dem med rikliga mängder gummilim. Sen att det har en bra förmåga att andas genom öppningarna i sidan på skon, det glömmer herr " bort tydligen.

2007-01-17 @ 11:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback