Sorg

Jag måste säga att sörjer lite över att inte ha Visat Sport, så jag kan se Manchester Uniteds cupmatch idag. Om sanningen ska fram så har jag väl inte så många kanaler alls vilket Simon Larsson har skvallrat om i en av sina intressanta funderingar.

Julklappstipset till mig var följande:
"Parabol. Har bara tre tv-kanaler där han bor. Det skulle vara välbehövligt med fler kanaler innan han blir hjärntvättad av alla dokumentärer som går på hans tråkiga kanaler."


Någon parabol fick jag inte i julklapp av min familj, men jag tröstar mig gott med att ha tillgång till Canal+ där hemma så jag kan följa Manchester United slaviskt i ligan istället.



Har nyss ätit varma mackor och kräm och nu närmast väntar lite filmstund med grannen på andra sidan huset på Storvägen 45B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback