Vildmännen

I morgon möter vi som bekant Vildmännen, med tidigare Vindelnforwarden Thobias Löfgren som stjärna (?). Vi förlorade senast med 6-3 efter att ha gjort en riktigt dålig match. Men jag kan inte heller förstå hur Vildmännen bara kan ha vunnit tre matcher. Jag tycker dom borde kunnat ha skrapat ihop några fler segrar faktiskt.

Vi ska göra allt vi kan för att dom inte ska vinna mot oss i morgon, men samtidigt är vi medvetna om att vi nu möter de tre lag vi förlorat mot (Vildmännen, Thorengruppen och Sandåkern/2). Vi kan med andra ord inte slöa oss igenom matcherna.

Så slut upp på Ålidhem i morgon 11:00 för att heja på oss eller vissla åt min vän Judas!

Kommentarer
Postat av: Kristian

Jag väntar fortfarande på ett inlägg om mig...

2007-01-20 @ 01:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback