Bowlarn viker in årorna

Just när detta skrivs viker Bowlarn in årorna för att få sina timmar skönhetssömn. Själv tänkte jag försöka summera kvällen eftersom min vakna tid inte är slut än på ett tag. Det blev mycket riktigt två stycken filmer som jag nämnde i ett tidigare inlägg. Men vi bytte Spider-Man 3 mot Oceans 13. Detta skedde under pistolhot från Bowlarn och jag hade absolut inget att säga till om som vanligt. För att återgå till sanningen så tyckte jag den var helt okej som dess två föregångare i serien. Självklart mycket bra skådespelare som gör att det blri välspelat, men det känns lite segt ibland ändå.

Den andra filmen Zodiac var några pinnhål bättre och definitivt värt entrépengen. Jag gillar den typen av filmer, och vad jag menar med det får ni väl fundera ut själv om ni ser den.

Innan vi lämnade Umeå så for Bowlarn till en bensinmack (så självklart). Men det var inte till någon Q8 som han jobbar på - utan Shell. Medan han inspirerat strök runt bland hyllorna med dansande steg så hade jag sms-kontakt med två stycken innebandyspelare.

Kanske dags att ge sig på en fjärde film nu. Såg den gamla Beckfilmen Brandbilen som försvann i morse. Från en tid då Gunvald Larsson inte spelades av Persbrandt. Svår att tänka sig för majoriteten av de fjuniga herrlagsspelarna.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback