En av dom var där

Det regnade ikväll på träningen, men jag har inget emot att träna i regn. Det får bara det hela att verka mer som på film. En av Röringarna var på plats också, Han hävdade själv att han var Johan, och både numret på hans träningskläder och flaskan stämde för det. Men det kan ju lika gärna vara tvillingbrorsan. Det finns inga garantier. Jag måste erkänna att jag skulle nog inte märkt nån skillnad, eftersom jag bara ser skillnad på deras kläder typ.

Sedan var Bowlarn där som vanligt  och hade en scarf på huvudet, men solglassöongen hade han tydligen lämnat hemma.

Glädjande var också att Oskar Larsson var tillbaka i träning och förhoppningsvis gav kroppen hyfsade gensvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback