Folk jag sett

Sitter hos fröken Forss systers och hennes sambo (en målvakts bror i Vindeln) och har nyss ätit. Tydligen cyklade Mora-Nisse förbi och i och med detta har jag snubblat färdigt angående folket här tror jag.

När det gäller innebandynyheter har jag nog inte så många på lager. Jag satt i och för sig mittemot en tjej som spelar i IBK Söder på tåget ner till Mora igår, men hur intressant är det för er? Nej just det.

Måste nog trots allt droppa lite mer personer här. Vi hämtade mat på ett ställe i Mora och vem satt där om inte Badhus-Bosse med delar av sin familj, däribland en väns "rumskompis". Krångligt jag vet.

Inlägget kan summeras med att jag har sett en del folk på slutet och det intresserar nog ingen annan än mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback