Resande

Idag bokade jag och Bowlarn en utlandsresa som kommer äga rum i slutet av juli. Jag tänker inte i detta läge hänga ut platsen, utan ni får själv spekulera i om vi ska till Finland, Brasilien eller något annat mysigt ställe.

Något jag däremot kan avslöja är att jag åker till Mora om lite mindre än två timmar. Har under dagen införskaffat min första mp3-spelare. Spännande med modern teknik. Musiken kan i alla fall behövas på nattåget till Gävle, innan jag ska byta till ett tåg som går mot Dalarna. Min gamla parallellslalompolare Emil "Krönikören" Wikström har informerat om att dom har olika dialekter i varje by. Så på något bissart vis känns även detta som en liten utlandsresa. Kan iockså avslöja för mina lagkamrater att tränignsskorna är packade, så jag tänkte inte bara ligga på latsidan.

Nu ska jag packa färdigt och sedan bara infinna mig i nåt slags flummigt lugn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback