Roadtrip till fots

I eftermiddag har jag varit på en liten roadtrip till fots. Det hela började med att jag bokade en tågbiljett på internet som jag sedan skulle gå på Tipporama och hämta ut. Men bokningen var tydligen låst så jag fick ingen biljett i handen som planerat. Sedan styrde jag riktningen mot kvartets lilla hak Chu Le Mee för att avnjuta en god måltid. Efter den energipåfyllningen träffade jag Robert Lövgren och hans lillebror utanför ICA för att "göra upp".

Vad gör man efter att man träffat två Lövgrens? Jo, man går givetvis till Bowlarns jobb och sätter sig där och snackar lite gojja. Just innan stängningsdags begav jag mig till konsum för att köpa lite lunch för morgondagen. Jag var konsums sista kund ikväll (prestige (vilket även är titeln på en bra film)). Slut parentes.

Nu sitter jag här och inser att jag fått tillbaka mina tv-kanaler som har varit borta en längre tid. En ganska händelserik dag i mitt liv med andra ord. I morgon gör jag sista arbetsdagen innan semestern. MUMMA!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback