Semester snart?

I morgonkväll är det dags att påböra resan med Bowlarn till fjärran land(?). Men att kalla det semester vet jag inte. Många av er har säkert noterat hans blogg som mer eller mindre bara handlar om cykling. Anta att han snittar ungefär två inlägg per dag som tar tillsammans fem minuter att läsa. Inte så farligt va?

Min dos den kommande veckan kommer att bli 24 timmar per dygn. För jag ger mig tusan på att han pratar cykling i sömnen också. Fem minuter per dag framstår inte längre som så farligt va?

Någon semester från träningen kommer det inte bli heller. Löparskorna ska packas ner (och användas för den delen också) så att man inte är förslappad igen när man kommer hem. Kvällens pass bestod av mjölksyreträning och var en bra genomkörare, något som säkert till exempel Emil Lindmark kan intyga.  Robert Lövgren som annars mest tränar med Dalen nuförtiden gjorde också ett välkommet gästspel.

Men hetast på träningen var självklart Abborrtjärns Casanova - Kristian Täljeblad - idag mötte han däremot inga grillbrudar. Istället lades fokusen på ryska konståkare.

På återseende alla strandraggare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback