Trästock och innebandy

Var igår på Trästocksfestivalen och jag är ju inte ens nära lika lyrisk som Bowlarn. Ni kommer säkert få läsa hans hyllningsrader till Marit Bergman till exempel. För mig var det helt okej musik, men inget som fastnade direkt. Kul att se live-musik, men det måste till typ Thåström för att jag ska tända till på det helt.

Idag 14:00 blir det lite innebandy. Det är då vi kommer att få svar på om jag är lösningen på Iksudamernas backproblem. Förhoppningsvis är Sebastian Berg-Sandin där också - han ska skolas in som den retsticka han är född till.

Det ryktas också om att Jimmy Nilsson ska vakta målet. Stålande säger jag bara, återstår att se om han dyker upp.

Kommentarer
Postat av: #82

Jag har packat väskan och är på gång att fara snart, så jag kommer att vara där. Har även pratat med Lars och han kommer också att vara där, han är dock fortfarande lite förkyld så vi får se hur pass han orkar.

2007-07-21 @ 13:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback