Inga forsflugor som vanligt

Var ute och sprang efter jobbet, ikväll/natt,  eftersom jag missade försäsongträningen. Som vanligt var det inga forsflugor alls som Bowlarn pratar om. Han borde göra sina turer på kvällen för då verkar det då inte vara några framme. Eller också beror det hela på att han tar med sig alla hem.

Sitter och suger i mig en Brämhults juice till några mackor. Surfade in på deras hemsida och såg att dom ibland brukar ha smaken "blodapelsin". Den tror jag grymt mycket på!

Oskar Larsson tog studenten idag. Det var vår ende spelare som gick ut tredje året på gymnasiet i år. Och frågan är som vanligt om klubben skrapar fram något jobb åt spelarna. Eller också får han fixa det på egen hand.

Jag tittade för övrigt till min studentmössa som ligger i bokhyllan. Där har min gamla klasskompis
Anders Rinzén skrivit sanningens ord "Nils, du kan inte cykla". Tänk så rätt han har. För jag har några olyckor på kontot. Jag erbjöd för övrigt honom att börja spela innebandy i Vindeln för nåt år sen, men han valde hockey i Teg i stället. Jag hoppas han ångrar sig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback