Paket på vift

Vi är några som beställt lite innebandygrejer via Robert Lövgren. Just nu rapporterar han att paketet verkar vara på vift. Assist heter företaget och just nu ringer herr Lövgren runt och leker lite kriminalare för att lösa det svåra fallet. Skulle Bowlarn få nys om fallet skulle han självklart hävda att det inte är postens fel i alla fall. Men jag tror paketet har anlänt till Bowlarns jobb och han helt enkelt har tagit grejerna själv. En fräck och jävulsk kupp! Fast han är nog mest intresserad av cyklar förnuförtiden.

Appropå cyklar så blev det ingen löpning igår på dagen för min del, utan istället en mil på cykeln efter jobbet. Därefter fortsatte Becktemat och nu är ytterligare en film sedd i det lilla maratonet.

Har strul med mina tre tv-kanaler här hemma. TV4 verkar inte funka och jag mailade ett halvt sarkastiskt mail till Franklins Fastigheter att mitt gigantiska tv-utbud har blivit lite mindre. Frågan är om dom löser problemet.

Nu väntar lite lunch och ikväll är det dags att avverka lite tid på jobbet. Bara sju dagar till semester. I like it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback