Social verksamhet?

Om inte jag har fel så har Jonas Holmström, Simon Larsson, Robert Lövgren, Per Nilsson och Oskar Larsson alla en mjukisdress från Vindelns IF fotboll. Men om man surfar in på deras hemsida så står ingen av spelarna med i truppen. En snabb analys är att fotbollen har tyckt synd om dom och därmed gett spelarna en mjukisdress för att dom ska få känna gemenskap. Eller också är det så tragiskt att de nämnda har köpt likadana kläder som fotbollen.

Jag hoppas att någon av de inblandade kan uttala sig i frågan.

Kommentarer
Postat av: #92

låter som att du är lite sotis?

2007-06-29 @ 15:57:28
Postat av: #19 VIlhelmsson

Ja, mjukisdress skulle jag behöva. Men jag behöver inget lag som tar hand om mig. Men vill du lämna framförallt byxorna så vet du vart jag bor - så länge du inte spräckt resåren i midjan. haha

2007-06-29 @ 16:01:30
Postat av: Robert Lövgren

Jag har iaf köpt min dress, bara för att den var så galet snygg!

2007-06-30 @ 15:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback