Uppdatering

Igårkväll efter jobbet 23:00 tänkte jag gå ut och gå en promenad. Det slutade med att jag istället sprang broarna runt. Flåset var väl inte vad det borde vara, så försäsongsträningen är självklart välkommen. Glömde dessutom stretcha ljumskarna - vilket fick en följd av att dom känns döda idag.

Har idag "bowlat bistro" med Bowlarn. Lite fika och sedan blev vi dessutom bjudna på glass av Mats på cykel och fritid. Man märker att Bowlarn är ett stort namn i krokarna där. Men det är ju inte direkt överfyllt med kunder på Bistrot så det är kanske inte så svårt att vara stor.

Ikväll väntar en tur till Östvallen för att se Vindelns fotbollsherrar. Jag försöker ordna en cykelkaravan till matchen. Samling 18:30 utanför Arbetsförmedlingen och sedan kommer vi fram och får se lite av värmningen. Där ser man vilka spelare som är heta. För övrigt har Vindeln alltid börjat sina matcher innan utsatt tid hittills. FÖR JÄVLIGT!

Som vanligt får alla innebandyspelare se upp för min kamera. För det kommer att smattra! Så heter du till exempel Röring eller Täljeblad i efternamn kan du räkna med att fastna på bild.

Vi ses utanför Arbetsförmedlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback