Beklagligt

Jag valde bort tv-spelskväll hos herr Holmström på nytt igår. Slog ihjäl lite tid hos min tacosvän istället. Men jag tänkte bara skriva hur beklagligt det är att Jonas mer eller mindre tvingar till sig tv-spel av de yngre spelarna i laget, när det han egentligen behöver en långpromenad och frisk luft!

Själv fick jag min friska luft igår när jag "plåtade" lite skotercross i Skivsjö. Tror för övrigt att jag tog en jävligt bra bild mellan Skivsjö och Ottonträsk, om inte snön ställde till det. "En parentes" som herr Holmström brukar säga.

I dag blir det för övrigt att fara och se Dalen-Storvreta och kanske en match innan också. Kommer att bli tomt när det tar slut snart på säsongen. Man får helt enkelt hoppas på att Umeålaget klarar sig långt i slutspelen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback