Dålig uppdatering

Det är lite dålig uppdatering känner jag på min blogg, men jag ska rycka mig i kragen. Alla bloggarna på den här hemsidan har haft bra uppdatering i början och sedan har det trappats av lite.


I måndags var det lite manfall på nytt, men ikväll tror jag det blir bra med folk.
Närvaro måndag:
Målvakter: Jimmy Nilsson, Sandra Sjöstedt, Sanna Adipsadeh.
Utespelare: Nils Vilhelmsson, Simon Larsson, Robert Hedman, Robert Lövgren, Oskar Larsson, Per Nilsson, Robin Appelvik, Lars Vilhelmsson, Tobias Holmström, Niklas Andersson, Johan Röring, Jennie Holmgren, Malin Larsson.

Skrev för övrigt på ett jobbkontrakt idag, så nu kanske man får lite mer trygghet i livet? haha
 Jag hoppas att bröderna Larsson hamnar i närkamp även denna träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback