Hoppas på en het match.

I dag väntar match fyra mellan Dalen och Storvreta och jag hoppas på en riktigt het match. Förutsättningarna finns efter att förra mötet verkar ha varit småhetsigt efter slutsignalen. Inget av lagen vill vika sig och jag att nivån kommer att vara "på gränsen", precis som den var i tv-matchen mellan AIK och Täby. I tv-matchen var det mer eller mindre crosscheckingar i varje närkamp.

Jag gillar både att se och spela matcher som är småfula och heta, så jag hoppas på en sådan ikväll. Däremot så kommer jag bara se den...


Jag hoppas att Robert Lövgren tar sig med i SM-truppen som tydligen ska presenteras på måndag. SM börjar på fredag! Återigen - det har sagts här och i andra bloggar. Dom har för jävla dålig planering och framförhållning!

Man skulle kunna summera detta inlägg med att jag hoppas en massa saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback