Lite nya ansikten

Ikväll var det precis som planerat lite nya ansikten i form 93:orna Isak Nilsson, Emil Lindmark och Mattias Widlund. Jag måste säga att dom skötte sig över förväntan, vilket var kul att se. Själv hade jag varit mer nervös än dom tror jag, men dom verkade spela hur avslappnat som helst. Skönt att veta inför framtiden.

Totalt var det två målvakter och 14 utespelare på träningen:
Målvakter: Kristina Häggström, Lia Gass.
Utespelare: Nils Vilhelmsson, Simon Larsson, Mattias Lövgren, Jonas Holmström, Johan Bertilsson, Emil Lindmark, Johan Röring, Per Nilsson, Mattias Widlund, Per Lövgren, Oskar Larsson, Lars Rudolfsson, Robert Lövgren, Isak Nilsson.

Robert Lövgren är som sagt uttagen till distrikslags-SM som börjar fredag. Det är bara att önska honom lycka till och uppdateringar lär komma på hemsidan. Något som däremot är lite synd är att dom spelar två matcher redan på fredag, om jag inte är felinformerad. Annars hade det helt klart varit läge att fara och kika lite. Men Lill-Lövgren (Mattias) får väl ge fylliga rapporter från läktarhåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback