McDonalds nästa?

Idag ska några herrlagsspelare sälja hamburgare på buberget. Detta för att förhoppningsvis tjäna in lite extra pengar till innebandyn. Min stora fundering är ju vem i laget som egentligen passar bäst för att jobba på till exempel McDonalds. Jag tror att efter dagens prövning så kan vi ha kommit närmare svaret. Min spontana gissning är Simon Larsson. Jag tror han skulle passa i kläderna som man har på sådana ställen. Däremot skulle han få lugna ner sig på flörtandet - man måste skilja på jobb och fritid! Idag däremot får han och dom andra spelarna flörta hur mycket dom vill...

Jag återkommer med svaret på vem som är bäst lämpad för McDonalds och vem som egentligen flörtade mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback