Svaghet

En av mina svagheter som innebandyspelare(?) är helt klart Brämhults färskpressade juice. Grymt god - men dyr. Har nyss tömt en flaska och läst Jonas Holmströms blogg som uppdaterats. Kul att han gjort comeback och jag hoppas han rycker upp sig nu.

Hann ikväll också störa mig på att en person skrev "oke" istället för "okej" på msn. Jag blir irriterad på mig själv när jag slarvar och börjar en mening med liten bokstav på msn. Jag tycker alla som slarvar med att skriva på internet bör ta sig en funderare på konsekvenserna. Min personliga uppfattning är att majoriteten av befolkningen snart kommer skriva som krattor.

En annan tanke jag hade ikväll var att summera helgens vårmarknad i bilder på bloggen. Men eftersom kameran inte återfinns där jag är, får det bli någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback