Mycket folk

Det var riktigt mycket folk på träningen ikväll och det är kul att vi kan vara det och driva upp tempot lite grann. Dessutom är det bra när gamla division II-spelarna kommer dit och spelar ut sitt register. Men jag måste säga att dom ser rätt slitna ut när dom är med. Förhoppningsvis är det inte bara för att dom är otränade utan även för att vårt unga lag har bra fart under fötterna.

Närvaron var i alla fall följande:
Målvakter: Jonas Holmström, Kristina Häggström.
Utespelare: Nils Vilhelmsson, Olov Englund, Thomas Sjögren, Mattias Lövgren, Niklas Andersson, Oskar Larsson, Robert Lövgren, Lars Vilhelmsson, Tobias Holmström, Simon Larsson, Roger Hägglund, Sebastian Berg-Sandin, Robert Hedman, Jonny Granström, Johannes Svanbäck, Roland Adelsson, Johan Röring, Erik Röring, Magnus Larsson.

*****

Verkar ha fått en inbjudan av Suss för att få se lite innebandy i framtiden. Mycket bra! Mitt knep att halvfjäska här i bloggen verkar ha gjort gott. Kanske läge att hyra in henne för att hålla i ett träningspass i herrlaget. Vore kul att se henne plåga sina söner lite...

För övrigt hoppas jag TV4-sport dyker upp i boxerpaketet snart.

*****

Dalenmatch i morgon och nu är det förbanne mig dags att vinna. Vår trupp från Vindeln på sektion I blir: Jonas "Sven-Duva" Holmström, Nils Vilhelmsson, Oskar Larsson, Johan Röring, Erik Röring. Upp till bevis nu brorsan - jag kräver en seger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback