Innebandykväll

Sitter hos Jimpan Nilsson och ser innebandy. Dalen är på väg att spöa Helsingborg om de kan hålla nerverna i styr vill säga. Umeålaget brukar ju av historia kunna tappa matcher i slutet. Vi är ett välsvarvat gäng i form av Jimpan, jag, matchstraffskillen, bröderna Fritzson, bröderna Raring, Snygg-Lars och Shell-bruden.

Men jag tycker brorsan i Dalens bås måste kliva in i handlingarna på allvar nu. Beträda planen eller skrika något åt domaren i sann Jonas Holmström-anda.

Skaffade för övrigt lite fler tv-kanaler idag. Blir nog riktigt bra att kunna se lite fotboll och hockey. Får väl inviga det ikväll och kika lite, samtidigt som jag förhoppningsvis lägger in lite fler spelarpresentationer på herrlagets sida.

Nu börjar den tredje perioden. Dags att återvända till folkhopen i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du hos jimmy varje kväll?

2007-10-15 @ 17:03:17
Postat av: #19 Vilhelmsson

Ja, vi är rumskamrater. Så man kan säga att jag är det.

2007-10-16 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback