Ledig dag

Har tagit ut en ledig dag idag för att fara och spela lite innebandy i Övik ikväll. Förhoppningsvis får jag kröna den lediga dagen med en härlig seger. Det känns som att vi har ett bra lag tillgängligt, men jag måste erkänna att jag har dålig koll på Övik.

*****

Bowlarn har fått hem sin nya miljonbil. Karln går in så hårt med bilkörningen att han uppges ha köpt en bil från 2007. Räkna med att se honom cruisa runt byn med sin "million dollar baby" rätt ofta.

*****

IBK Dalen förlorade i premiären - förlåt dom spelade oavgjort - men det kändes som en förlust. Det känns tyvärr alltid rätt osäkert när Dalen har ledningen i slutet av matcher. Man vet av historien att dom kan tappa matcher. Men jag hoppas dom jobbar bort och verkligen blir bäst när det gäller den här säsongen. I övrigt gillar jag ju tv-sändningen med kameravinkeln på kortsidan, men då brukar jag ju vilja se matcher därifrån också. Jag kan tänka mig att många störde sig på kameravinkeln. I övrigt kändes det rätt onödigt att ha intervjuer med domarna under matchen.

Fast det kommer bli riktigt bra med många matcher på tv den här säsongen.

*****

Nu väntar mat med matchstraffskillen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback