Holmström-wannabe

Jag har varit lite av en Holmström-wannabe på slutet inser jag och inte bloggat. Men nu gör jag ett litet kort inlägg. Sedan sist har vi gjort säsongens första match, en träningsmatch mot Vildmännen. Det blev förlust med 7-5 och jag måste säga att jag är hyfsat nöjd med matchen ändå. Vi gör lite för många individuella misstag och slarvar, men i övrigt spelade vi stundtals riktigt bra. Full utdelning i powerplay blev det också. Vildmännen med vännen Thobias Löfgren i spetsen kommer att bli riktigt farliga i division IV.

Ser på innebandymagazinet.se att dom har en rubrik med "Tränarna vill skapa sig ett namn". Sedan är det en bild på bland annat brorsan till nyheten på förstasidan. Jo han är ju verkligen känd för att ta mycket plats... ÄNTLIGEN någon som uppmärksammar det. Har FC Roma (eller vad dom nu heter) träningsledigt idag eftersom det inte står något om dom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback