Underbart med floskler

Hemsidan är uppdaterad med lite floskler och vilken skön läsning. Lite utanför listan bjöd även Kristian på något som skulle kunna vara floskel när vi skulle hem från Umeå i söndags. Följande ord "Nu tycker jag att vi är tyst hela bilresan" känns som en floskel när det kommer från honom.

*****

Såg ett anslag på konsum om någon som blivit avstulen sin cykel. Förbannat att inte folk får ha sina saker i fred. Trodde för en liten stund där att det var Mattias Lövgrens cykel, men det var det inte. Och det var ju tur - för jag kan nog lova att det hade varit stor sorg om den varit borta. Vi behöver en välmående Lövgren den yngre i laget.

*****

Jag gav Dalen några bilder från Nolia Cup, men dom verkar inte ha använt något på hemsidan. Själv gillar jag den här:

Kommentarer
Postat av: #92

Det kan man kalla en flygande köttbulle.....

2007-09-06 @ 13:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback