Grannen hann först

Satt igår på jobbet och tänkte ge mig i kast på lunchen med att tippa NHL-slutspelet, men läser i "Smörgåsens" blogg här bredvid att han hann före. Jag vill inte vara någon blek kopia eller för den del ge honom facit i dagsläget, så tills vidare låter jag bli att tippa.

*****

Såg innebandyslutspel igår hos Holmström med bihang och tyvärr vann Warberg matchen efter att ha visat upp en grym effektivitet. Jag hade hellre sett en final mellan Pixbo-Täby, men fortfarande kan jag ju hoppas att Täby tar sig dit i alla fall.

*****

Det blev en löprunda efter innebandyn och jag har tänkt öka min motionsmängd/träningsdos avsevärt nu. Dels in för nästa säsong, men även för mitt eget välmående. Det kändes dock på flåset att det var ett tag sedan jag var ute och sprang utan att jaga någon boll eller annat. Men konditionen ska bli bättre och kanske blir det en ny tur redan ikväll. Annars får det bli en promenad. Men om gud (Thåström?) är med mig så kanske jag rent slår på stort och gör båda delarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback