Jag var inte ensam...

Jag var inte ensam om att tycka att det kändes som en rimlighet att förbundet hade tagit fram en ny innebandyboll. Även Niklas Jihde skriver i sin blogg att han gick på skämtet, som lika gärna kunde ha varit verklighet. Sedan måste jag självklart skriva att jag och Jihde är rätt lika på andra sätt. Vi är båda rätt framgångsrika inom innebandy, bra målskyttar, har stjärnstatus och småpratar lite med domaren när vi inte får med oss frislagen.

*****

Jonas Holmström verkar nu tveka inför resan till Sundsvall och länslags-SM. Fiasko säger jag, men ändå väntat. Handen på hjärtat tror jag att han inte kommer att åka, vilket innebär att jag nu får leta boende själv - om man nu vill se grabbarna både på fredag och lördag. För söndag (slutspel) lär det ju inte bli om man känner Västerbotten rätt.

I Sundsvall kommer det också bli ett Ikea-besök självklart. Jag har några saker som måste köpas in och då känns Ikea som ett bra ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback