Lite tråkigt

Det känns lite tråkigt att kvällens match mellan Täby-AIK endast eftersänds, men man får väl hålla sig ifrån all info om matchen och se den anspråkslöst på eftersändningen istället. Jag hoppas, som de tappra läsarna av denna blogg vet, att Täby ska vända på steken och slå ut AIK. Och som båda lagen har pratat om i media hoppas jag att det ska smälla på lite mer nu. Jag menar, vem vill egentligen se två lag som spelar skönspel?

*****

Vinster för New York Rangers, Colorado Avalanche, Calgary Flames och Pittsburgh Penguins i NHL-slutspelet. I och med att jag inte tippat 4-0 i någon matchserie lever fortfarande mitt tips. Det är ju mer än vad man kan säga om en del andra personers tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback