Min blogg dör på helgerna

Man tycker att jag borde ha tid och skriva mer på helgerna och det har jag säkert också. Men jag verkar prioritera andra saker helt enkelt. Igår var jag till exempel på dop och innan och efter dopet vart det Umeåcupen med pojkar93. Tyvärr kom dom inte upp i normal standard och facit blev bara en vinst under dagen.

Cupens höjdpunkt var dock när tränaren Simon Larsson lurade en anonym Vindelnback född 1989, med ett tröjnummer mellan 10 och 12. Skämtet gick till så att Simon lurade honom via telefon att superligamålvakten och denne spelares bekanta Johan Rehn skulle ha vaktat målet för Umeå city i P93-cupen. Till saken hör ju att Johan Rehn är född 1989, men det var tydligen logiskt att man kunde få dispens på en så mycket äldre kille.

Naivt mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback