Paus?

Det känns som det har blivit en liten paus här i bloggandet, men det beror faktiskt mest på att det inte gått att logga in. Blogg.se håller tydligen på uppdatera sitt system på något sätt och sedan har jag å andra sidan sysselsatt mig med att vara på Umeå Open i helgen för att lyssna på lite musik.

Helgens bästa var nog Mando Diao och största besvikelsen Ceasers som jag trodde skulle bjuda på en bättre show än de gjorde. I övrigt kollade jag självklart in min sovkamrats två spelningar med Invasion och Lycke Li. Den första spelningen med Invasionen tiltalade mig eftersom jag är lite skadad på svensk punk och herr Stenberg, Dennis Lyxzén, André Sandström och de andra öste på rätt bra. Lycke Li:s musik är väl kanske inte den som tilltalar mig mest, men jag måste säga att hon hade en jävla energi på scenen.

*****

En annan höjdpunkt i helgen var helt klart fotbollsträning med ett korpenlag i Umeå bestående av lite gamla Refused-killar och annat smått och gott. Kan väl säga att jag hade något mindre tatueringar än många som spelade i laget och att det är ju kul att möta en överman i skäggighet i form av den smålurige dribblern
David Sandström.

Man börjar ju nästan ångra sig att man rakade av skägget - tur jag har presentationsbilden att kika på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback