Städprojektet

Det pågår ett ständigt städprojekt hemma hos mig och jag har en ganska klar bild av hur jag vill det ska se ut. Jag har full förståelse för de som verkligen inte tror att jag kommer lyckas ha snyggt hemma utan massa papper överallt. Men jag ska härmed knäppa de stackars själarna på näsan och säga "jodå det kommer jag lyckas med". Ett led i min städning är dessutom att jag köpt en extern hårddisk så jag även kan städa upp på datorn. Kommer även folk märka av det?

*****

På lördag döps min brorson och ryktet gör gällande att jag kommer agera fotograf på dopet. Namnet blir "Samuel" och jag hoppas han blir en grovjobbare som Samuel Påhlsson, för helt klart måste han ju bli en idrottskille. Helst på innebandyplan och han har ju redan "sett" rätt många matcher, även om han mest ligger och sover. Men jag förstår honom - ibland har det varit dåliga matcher han varit på.

*****

Umeåcupen väntar också för Pojkar 93 och jag tänkte hänga runt laget och leka viktig även där. Kanske kan jag ta en och annan bild också. Seger är det enda som räknas i cupen, precis som vi skulle vinna trean i år.

*****

Noterar också att Robert Lövgren och Magnus Larsson som väntat finns med i P17-länslaget. Nu är det bara att planera in resan och bege sig ner. Hoppas Västerbottens killar för en gångs skull kan prestera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback