The End eller bara semester?

SM-finalerna är nu spelade och inte heller i år tog vi oss dit. Man kan därmed räkna ytterligare ett säsongsslut. I och med besvikelsen att jag inte heller i år fick spela SM-final så har jag beslutat att lägga ner bloggen, eller i alla fall ta semester från den på obestämd tid.

Kanske återkommer jag när nästa säsong närmar sig, eller tidigare. Man vet aldrig helt enkelt. "Nerläggningen" tror jag kommer skapa stor debatt i idrotts-sverige, men framförallt tror jag att Jonas Holmström och andra ofta omnämda personer får lite mindre skit.

Jag lämnar över staffettpinnen till frivillig person som vill sitta och gnälla på förbundet och skriva sarkastiska åsikter. Tills dess vi möts igen tänker jag träna, resa, njuta av livet och eventuellt lira lite musik.

1, 2, 3, 4 SLUT.

Kommentarer
Postat av: kaaz

skriv nåt för helvete

2008-05-07 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback