The World's greatest

Gav mig ut på cykeln igår för att bland annat handla, men insåg ju inte att mataffärerna öppnar först 12 på söndagar. Efter att konsumparkeringen ekat tomt så cyklade jag vidare till Q8 där jag tillbringade lite tid med den andra bloggaren här på hemsidan. Vid 12 så gick resan vidare mot ICA och där möttes jag av en ny upplevelse. Jag har nog aldrig varit på affären när den öppnar förut, för det var ju verkligen folkfest där. Jag trodde jag skulle stå där själv vid öppnandet som en tragisk själ.

Nej nej. Där var ivriga människor som bara trånade efter att handla. Men jag kan ju stolt säga att jag var den första kunden som kom in den morgonen och den vinnarinstinkten hoppas jag att jag tar med mig till innebandyn.

*****

Min blogg dör som sagt oftast på helgerna. Tragiskt men sant.

*****

Västerbottens länslag på pojksidan gjorde sin vana trogen och förlorade matcherna i början av turneringen så man sedan inte har något att spela för. Även dom skulle behöva lite vinnarinstinkt. Vi får väl se om Robert Lövgren och Magnus Larsson orkar skriva ihop något till hemsidan om turneringen,

*****

Västerbottens innebandyförbund hade uppdaterat hemsidan hur det gick för sina lag rätt snabbt i helgen. Sådan snabb uppdatering har nog aldrig skett och vi lyfter på hatten i ren glädje för att gratulera. Fortsätt i den stilen grabbar!

*****

Varför vill vädret bara jävlas med mig? Jag vill ha sommar och sol, men vem är det egentligen som önskar detta inferno av snö?

*****

Eftermiddagspass i veckan på jobbet och nu tänker jag utnyttja mitt gymkort på dagen. Men jag skulle bli förvånad om ni kommer att se någon skillnad - är ju rätt musklig redan om man säger så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback