Vad händer?

Kände här på eftermiddagen en liten småförkylningen smyga sig på. Det kanske beror på att kroppen blev så sjukt jäkla chockad över att jag sprang igår. Ikväll blev det en promenad istället. Tänkte dessutom fortsätta chocka kroppen och lägga mig innan 24 ikväll för första gången på jag vet inte när.

*****

"Smörgåsen" fortsätter snacka om tips i NHL-slutspelet och vem vet, rätt vad det är kanske jag blixtrar till och spyr ur mig några visdomsord. Men det skulle ju underlätta om han pungade ut lite pengar för att jag skulle tippa, eftersom jag är en riktig hyperkapitalist (eller?).

*****

Lär inte bli någon resa till Sundsvall och länslags-SM, på tok för mycket är emot för att det ska bli av. Jag får väl istället söka mig efter nåt kulturevenemang i Umeå istället eller nåt.

*****

Känns för övrigt som det är dags att utnyttja gymkortet jag köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback