Vanligt gnäll

Nu är det bara två och en halvtimme kvar till min helg och jag fördriver tiden på jobbet med radiosporten i lurarna. Innebandysemifinalerna och hockeysemin mellan Timrå-HV71. Och vad ska jag då gnälla om idag då undrar nog de tappra bloggläsarna. Jo - uppdateringen på många hemsidor. Jag tycker det är sjukt tråkigt på många hemsidor i denna silly season tid då man vill följa lagbyggen på de olika sidorna. Tyvärr är det rätt knappt rapportering kring elitlagen och inte blir det bättre i lägre divisioner. Må hända har inte så många detta behov som jag har, men jag är insnöad och vill ha koll på läget.

Mer fart kring hemsidor eftersökes - eller också är det helt enkelt så att inget lag har klart med sina spelare, men det tror jag inte. En fet truppstatus och lite nyheter kring lagen efterlyses. Och självklart, självklart, självklart kan vi även bli bättre på vår egen hemsida. Min förhoppning är som vanligt om att vi ska växa och ha mer nyheter än tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback