Bra träning igår

Igår genomförde vi en riktigt bra träning där vi hade fokus på försvarsspelet. Många bitar föll på plats och spelarna var heta som kaminer på planen. Rent tempo- och inställningsmässigt slog vi nog också många av fjolårsträningarna. Det känns också riktigt kul att de unga hungriga 93:orna tar för sig ute på planen.

*****

Fotbollsmatch imorgonkväll och frågan är om vi kan frälsa på Östvallen och ta tre poäng av Gunnarn. Den evigt omnämnde killen i denna blogg, Jonas Holmström, kommer ikväll vila från fotbollsträningen. Frågan är om han då blir uttagen till match på fredag. Jag tycker tränaren ska visa sitt missnöje och pondus genom att bänka stjärnan.

*****

Bröllop på lördag - dock inte mitt eget.

*****

Har denna vecka sett elektrikern och Vindelns Innebandys forward Tobias Holmström här på jobbet på Indexator. Varje dag har han förgyllt min vardag genom att visa sig här och dra kablar (eller vad han nu gör). Jag trodde tidens melodi var trådlöst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback