Pensionärsvarning

Var ute 8:45 för att handla i morse, men jag hade ju uppenbarligen inte koll på att Konsum öppnar först 9:00. Lite pensionärsvarning att vara utanför affären på en vardag innan den öppnar på morgonen, men jag ser det som en ny erfarenhet.

*****

Drömde i natt om att jag drack kaffe av någon skum anledning. Eftersom jag aldrig dricker kaffe i mitt vakna liv så ställer jag mig självklart frågan om det verkligen är något jag trånar efter, eller om jag ska tolka det som någon slags mardröm.

*****

Nu blir det färska tekakor från bageriet med ost, skinka och dallassallad. Till det lite god Brämhultsjuice med smak av jordgubb och lime.
Tobbe Holmström njuter av livet med en glasstalrik i händerna efter träningarna. Detta kanske är mitt sätt att njuta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback